Zde pište vše, co máte potřebu sdělit ostatním :)
Komentáře
Přehled komentářů
Taplaťpanbůh, dneska budu v práci asi do 20hod.
8.kolo
(Jarda, 23. 5. 2011 8:10)Věci mám sebou, ale kdyby se potvrdilo, že se nehraje, tak dejte vědět.
Pondělní 8. kolo
(Martin, 22. 5. 2011 18:55)Dejte prosím včas vědět, pokud se utkání nebude hrát - přeci jen to je do Štěrboho pěkná štreka... A podle pravidel by to asi mělo být jasné?
Pondělní 8. kolo
(Martin, 22. 5. 2011 18:55)Dejte prosím včas vědět, pokud se utkání nebude hrát - přeci jen to je do Štěrboho pěkná štreka... A podle pravidel by to asi mělo být jasné?
reakce na diskusi
(captain, 20. 5. 2011 23:16)
Každý na to samozřejmě máme svůj úhel pohledu. Nebudu se opakovat, mám jen dvě poznámky:
1.) chybu opravdu udělá každý, to je jasné, je ale veliký rozdíl, jestli zkazím jednu přihrávku z 10 nebo prohraju jeden souboj z 10, nebo jestli jich zkazím 5 a prohraju 8
2.) co se týče "ice timu", naprosto souhlasím s Radkem a nesouhlasím s Lukášem, Martinem a Fíďou, ono jde o úhel pohledu, nic ve zlém, ale pokud dá 100% do hry každý, tak ano, budou hráči, kteří půjdou střídat po dvou minutách a hráči, kteří tam budou minut 5, protože odevzdají pro tým stejný kus práce; je samozřejmě důležité mít osobu zvenčí, která je schopna toto sledovat, jinak to nemá smysl
8. kolo
(Martin, 20. 5. 2011 14:55)Pokud se bude hrát (na PSMF.cz už je výsledek s kontumací), pak dorazím.
Můj názor
(Lukáš, 20. 5. 2011 9:44)
Tak se taky podělim o svůj názor na pondělí...
Příčiny porážky jsou podle mě
- podcenění soupeře - my první, oni předposlední - porazej se sami ... ,
- kvalita soupeře,
- (ne)pohyb - vzhledem k tělesným proporcím půlky týmu a průměrnýmu věku se tohle už asi zlepšovat nebude .. bude jen záležet na soupeři zda na tom bude stejně a nebo se naší hře přizbůsobí .. Arabská bohužel pro nás chodit nechtěla a stejně to dopadne s podobným soupeřem v budoucnu
K diskusi ohledně "ice timu":
Na úrovni na který to šudláme si myslim že neni dobrej nápad nějak výrazně upřednostňovat ty "lepší" ... Ti, kteří by moc nehráli by se na to dřív nebo později vykašlali a ti "lepší" se stejně nebudou schopni scházet pravidelně na každej zápas, takže by se mohlo lehce stát že by nebylo s kým hrát ...
Druhá věc je, že bysme se na tom stejně nebyli schopní dohodnout .. Nepamatuju, že bysme se jako tým někdy v historii na něčem dohodli (i když jsme se dohodli že se dohodneme :)) ) (viz např. pískání, hospoda atd..)
Re: Můj názor
(Martin, 20. 5. 2011 14:51)Tohle můžu jen podepsat. A souhlasím i s Fíďou - rychlá krátká střídání jsou ideál...
další kolo
(Fíďa, 20. 5. 2011 12:20)Já se hlásím, budu makat (nanejvíš 2 minuty) a jdu dolů, nedělá mi to problém. Ale takto musí střídat všichni, aby se to dalo v případě mladých honičů uběhat. Zdarec Fíďa
8.kolo - Balet
(captain, 20. 5. 2011 10:29)
Pánové, jenom upozorňuji - zatím není žádné oficiální stanovisko ohledně konání 8.kola, počítejte tedy s účastí!!!! Snažíme se získat informace, ale DK zasedá až v úterý.
Pokud se dozvíme včas nějkou informaci, objeví se to tady!!!
podceneny zapas
(vasek, 19. 5. 2011 12:42)ja si myslim, ze souper byl hratelny, ale problem bylv podceneni a proste nezodpovednem pristupu. nemakalo se jako jindy, kdyz nas bylo mene. byl strasne velkej prostor mezi obranou a utokem. prvni dve branky, to bylo vzdy precisleni 3 na 2, ale i 4 na 2. to se da jednou dvakrat ubranit, ze to souper posere, ale kdyz je fotbalovej, tak proste nemas sanci. jsi za vocasa a nudle v bande, ktera poskakuje mezi dvouma az trema hracema a pritom nikde neni. ale stejne si myslim, ze to bylo hlavne podceneni a pak se souper dostal na kone a uz nas k nicemu nepustil. musime proste promenit sance a hlavne neztracet lacino mice, to nam podle me prohralo zapas. kolik balonu v prvnim polocase nam uskocilo od nohou nekam do prdele. nesmyslnych prihravek na velkou vzdalenost. v druhem polocase to uz pak byla sazka na jendu kartu a souper trestal. zavinil jsem dve branky, takze sam moc dobre vim co jsem udelal spatne. ale je to i tom, ze clovek proste rozehraje akci a snazi se pohybem udelat nejakej prostor, protoze ve predu moc pohybu nebylo a o mic se prijde, nikdo se za nas do zadu nevrati a clovek pelasi nazpet a ma dotahovat ztratu na soupere. coz pak vede k chybam. musime hrat proste jako tym a treba se nedejboze zajistovat a zdvojovat. kdyz se kompaktne zatahneme a budeme hra tna brejky, tak jako to bylo v zapasech, kdy nam to slo, tak se takovejhle herni prujem opakovat nebude.
Rozdíl v kvalitě
(Matys, 18. 5. 2011 10:50)
Pánové, je nutné si přiznat, že v pondělí nás porazil soupeř, který byl prostě lepší. Od úvodního výkopu jsme drželi míč až do chvíle kdy jsme dostali gól.
V této "taktice" jsme bohužel pokračovali celý zápas, aniž by někoho napadlo, že po ztrátě míče nejsme fyzicky schopni zabránit rychlému protiútoku. Jediná šance jak uhrát proti soupeři toho typu slušný výsledek (nebo ho dokonce porazit) je uvědomit si rozdíly v schopnostech jednotlivých hráčů a týmu. V tomto případě rezignovat na snahu tvořit hru, ale spíše přivádět soupeře do zoufalství antifotbalem.
Co se týče střídání, tak naprosto souhlasím s Radkem. Na hřišti se často pohybují tak bizardní sestavy, že vše co se v danou chvíli děle na hřišti je pouze dílem náhody. Pokud pak ptoti nám hraje soupeř, který je sehraný, musí mu připadat, že hraje proti prázdnému hřišti.
Re: Rozdíl v kvalitě
(Žíža, 18. 5. 2011 11:21)Nemyslím si že by byl soupeř o tolik lepší a při dodržování základních fotbalových pravidel se určitě dalo vyhrát. A stačilo k tomu relativně málo - pohyb bez míče i s míčem, obsazování hráčů na tělo a ne na 20 metrů...., při ztrátě míče návrat všech hráčů zpět.... A rychlé protiútoky se daly ve většině případů vyřešit taktickým faulem kolem půlky..... Samozřejmě prohrát se může, ale ne takových způsobem jako v pondělí.....
Re: Re: Rozdíl v kvalitě
(captain, 19. 5. 2011 8:57)Souhlasím s Petrem, rozhodně jsme na jaře narazili na mnohem lepší soupeře, které jsme přehráli díky tomu, že většina týmu chtěla hrát fotbal, což v pondělí bohužel neplatilo, takže jsme to naší nedůsledností soupeři dost usnadnili
8.kolo
(captain, 18. 5. 2011 10:31)zatím velmi neoficiálně, Balet se podruhé za sebou nesešl, což vypadá na kontumaci a konec jeho účinkování, ale ještě si to necháme potvrdit!!!
Re: 8.kolo
(Martin, 18. 5. 2011 13:05)Znamená případný konec týmu anulování všech jeho výsledků kontumací? Pak by Vyzunk získal bod, Arabská body 2 a nás by čekala také bezpracná výhra....
Už jsem si to našel...
(Martin, 18. 5. 2011 13:28)
Družstvo, v jehož neprospěch budou vyhlášeny 3 kontumační výsledky ve smyslu čl. 40, odst. 1 v průběhu jedné soutěžní sezóny, nebo ve dvou bezprostředně po sobě jdoucích mistrovských utkáních, bude řídícím orgánem soutěže vyloučeno ze soutěže bez ohledu na počet získaných bodů. Výjimku tvoří technické kontumace dle čl. 40, odst. 2.
Pokud bylo družstvo ze soutěže vyloučeno nebo odstoupilo ze soutěže kdykoliv před jejím ukončením, všechny jeho výsledky v soutěžní sezóně se kontumují s pasivním brankovým rozdílem 0:6 v jeho neprospěch. Pokud bylo některé z jeho dosavadních utkání kontumováno v jeho prospěch v souladu s čl. 40, postupuje se v souladu s ustanoveními čl. 43, odst. 3.
Re: Už jsem si to našel...
(captain, 18. 5. 2011 14:44)tak jsme rádi, že umíš hledat na webu, nemusíš nám to sem kopírovat
Re: 8.kolo
(Martin, 18. 5. 2011 16:42)Kojots už to na svém webu uvádějí jako kontumované...
Debakl
(Radomír, 17. 5. 2011 10:31)
Pokud to jen trochu půjde, byl bych pro aby Petr minimálně řídil naše střídání. Co bude navíc bude jen dobře.
Včera jsem viděl neskutečné věci, právě kvůli střídání. Nebudu to rozvádět, ale byl to jeden z problémů, který vedl k debaklu.
Jinak jak jsem říkal včera. Pokud někdo nenechá něco navíc a tím myslím, že je opravdu třeba běhat, udělat rychlý sprint s protihráčem, pohybovat se, jít si pro přihrávku, jsem pro aby jsme stáhli hru na menší počet hráčů. Jdeme si totiž na hodinu zahrát fotbal a né se projít na golf. (včera skoro bez vyjímky)
Viz definice fotbalu:
Fotbal je kolektivní, branková hra dynamické povahy, ve které soutěží dvě družstva z něhož je na každé straně jeden brankář. Cílem hry je vstřelit více branek než soupeř, to znamená, že míč musí být celým objemem za brankovou čarou.
A nic proti golfu( i když ho nemám rád)
Tak pište jestli máte jiné nazory nebo s tím nebudeme dělat nic?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97
Re: 8. kolo
(Radomír, 23. 5. 2011 12:59)